Opis forum
Jesli ma ktos cos do oddania lub sprzedania to prosze tu pisac
Ja odrazu dodam swoje pare rzeczy
Dobry Sprytny Kilt Wolności Zamknij
Wartość: 456
Ochrona: 2
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do sprytu (+1)
+2 do taktyki (+1)
+1 do charyzmy (+1)
+1 do taktyki (+1)
Wymagania:
Wiedza: 10
Inteligencja: 10
Poziom: 1
Więzienny Wappenrock Siły Zamknij
Wartość: 1 440
Ochrona: 5
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+2 do sprytu (+1)
+2 do taktyki (+1)
-3 do charyzmy
+2 do siły (+1)
Wymagania:
Zwinność: 14
Poziom: 3
Guślarski aksamitny manipularz Szpiega Zamknij
Wartość: 1 440
Ochrona: 2
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+2 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Wiedza: 16
Inteligencja: 20
Poziom: 6
Szturmowe Lniane spodnie Honoru Zamknij
Wartość: 516
Ochrona: 2
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-10% szans na udane szpiegowanie
+3 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 9
Poziom: 1
Szturmowe Lniane spodnie Honoru Zamknij
Wartość: 516
Ochrona: 2
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-10% szans na udane szpiegowanie
+3 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 9
Poziom: 1
Żywotne Bojowe widły Uczciwości Zamknij
Wartość: 4 665
Obrażenia: 24-34
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+2 do zwinności (+1)
+4 do żywotności (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia
Wymagania:
Siła: 25
Zwinność: 14
Taktyka: 19
Poziom: 8
WSZYSTKO ODDAJE ZA DARMO !!!
Offline
Itemki nie podawałem odporności i wymagań żeby nie był za duży post :
Ochrona: 1
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do charyzmy (+1)
+2 do taktyki (+1)
Ochrona: 2
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do sprytu (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)
Obrażenia: 10-13
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+2 do sprytu (+1)
+1 do taktyki (+1)
+2 do inteligencji (+1)
Ochrona: 3
Typ: Tarcza
+3 do wiedzy (+1)
Ochrona: 2
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+3 do siły (+1)
-3 do charyzmy
+2 do charyzmy (+1)
+2 do inteligencji (+1)
Typ: Pierścień
+2 do sprytu
+2 do szczęścia
Obrażenia: 10-14
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+4 do siły (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)
-1 do siły
-10% do czasu wyprawy (1%)
Obrażenia: 14-21
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
-3 do siły
+3 do charyzmy (+1)
+1 do zwinności (+1)
+2 do sprytu
+2 do szczęścia
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
-3 do siły
+3 do charyzmy (+1)
+2 do zwinności (+1)
+2 do charyzmy (+1)
+1 do taktyki (+1)
Typ: Amulet
+1 do taktyki (+1)
+2 do inteligencji (+1)
Ochrona: 2
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+15% do odporności na magię powietrza (+1%)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do sprytu (+1)
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do sprytu (+1)
+1 do sprytu
+2 do szczęścia
Ochrona: 1
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do inteligencji (+1)
Ochrona: 5
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+24% do odporności na magię ziemi (+1%)
-5% do odporności na magię powietrza
Obrażenia: 16-23
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+2 do sprytu (+1)
+2 do charyzmy (+1)
+2 do sprytu
+2 do szczęścia
Ochrona: 6
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do szczęścia
+17% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Ochrona: 3
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+3 do żywotności (+1)
+3 do sprytu
+2 do szczęścia
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+10% do odporności na magię ciała (+1%)
+5 do obrażeń od magii ciała (+5)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Typ: Tarcza
-9% do czasu ataku (1%)
+3 do inteligencji (+1)
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+3 do sprytu (+1)
+1 do taktyki (+1)
-3 do charyzmy
+3 do wiedzy (+1)
Typ: Amulet
+3 do szczęścia
+5 obrażeń od magii ziemi (+5)
Ochrona: 3
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)
Obrażenia: 24-34
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+4 do sprytu (+1)
+4 do charyzmy (+1)
+9% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
Typ: Amulet
+10 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
+5 obrażeń od magii wody (+5)
Typ: Buty (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 1%
+13 do punktów życia (+13)
+3 do siły (+1)
Ochrona: 4
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do sprytu (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+20% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+17% do odporności na magię ziemi (+1%)
+2 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+3 do sprytu (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+2 do siły (+1)
Offline